Livat

Söndag igen, helgerna går så fort! Vart tar de vägen igentligen?
Denna helgen har det varit fullt ös medvetslös, önskar att dygnet hade haft ett par timmar extra, så mycket att göra och så lite tid.

I fredags jobbade jag dag vilket inte är så vanligt för min del, så det blev en tidig morgon för min del, speciellt som de ringde från jobbet klockan kvart i sex! De ville att jag skulle komma in tidigare då det saknades en personal, men sen löste det sig i alla fall, men då kunde jag inte somna om så gissa vad? Jag kollade på 'Desperate Housewives'.

På kvällen blev det grillning med la famila och sen spelade vi enomgång barngeni. Morsan vann. :-) Men pappa stod för den bästa kommentaren.:

Pappa: Vad heter sångaren i Rolling stones?
Mamma: Mick Jagger.
Pappa: Fel, det står russin här. xD

Han hade kollat på fel rad bland svaren, snacka om att vi satt och asgarvade sen!

Efter spelets slut åkte jag till Sofi och lekte med henne och Elin, blev en lyckad kväll med många skratt. :-)

Lördagen, gick upp strax efter åtta för att följa med mamma in till torget, där kryllade det av folk i det vackra vädret!! Gick knappt att ta sig fram, ångest! Vi lyckades i alla fall hitta gardiner till altanen som ser superbra ut nu! :-) Så nästa vecka ska jag in och hämta dem så att vi kan sätta upp dom. Vi skulle även köpa blommor att plantera i trädgården, men på grund av allt folk så sket vi i det.  Blev en snabb runda till A6 istället där det för en gångs skull inte var något folk typ.

Eftetmiddagen spenderades väl i trädgården på en filt i solen, först låg jag och läste men sen råkade jag somna i solen vilket resulterade i många fina kommentarer på kvällen...

På kvällen var vi på NGIS och firade Yohanna som fyller 18 år på tisdag, detta resulterade i ett jävla drag med dans och alkohol. Tydligen väsnades vi så mycket att det hördes ända ner i dalen och folk hade ringt polisen... Så lagom till tårtan dök en polisbil med två poliser upp utanför stugan... ;-)

Vem har sagt att släktkalas ska vara tråkiga? Jag skrattade så jag höll på att dö igår!

Idag har jag varit med min lillasyster hos kusin Emil och hans tjej Emma för att göra en provfrisyr till balen på Lina, först skulle jag inte med in, men Lina var inte körduglig förän vid fem i eftermiddag... ;-) ha ha ha
Frisyren blev superfin, och den kommer att vara ännu snyggare till balen den 1 juni, kom dit!

Väl hemma igen kastade jag på mig träningskläder och gick en långpromenad i det vackra vädret, nu blir det till att städa lite och sen blir det en 'Desperate Housewives'-kväll! :-)

Vad har ni gjort i helgen? Hoppas ni har haft en bra helg i alla fall, det har jag. :-)



Yohanna :-) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0