Måndag

Min "helg" fortsätter, börjar inte jobba förän imorgon, sen ledig onsdag och torsdag igen. Efter det blir det till att jobba helg, men inte mig emot, det blir ju så goa pengar. :-)

Och pengar är man ju alltid i behov av! Finns så mycket som jag vill göra/köpa, och sjävklart vill jag även kunna spara en slant till min framtid!

Just nu sitter jag på golvet i mitt rum och funderar samtidigt som jag lyssnar på regnet som slår emot plåttaket neranför mitt fönster. Det finns nog inget ljud som är så lugnande som regn mot plåt... MUMS! :-)

Var ute och njöt av solen den korta stunde som den var framme, men som vanligt när jag är ledig så vill den inte stanna framme, men vi hoppas på bättre dagar i veckan!

På onsdag är det ÄNTLIGEN dax för smygpremiären av 'Sex and the city' som jag har längtat! Jag lyckades ju få tag i en av de sista biljetterna till smygisen, och det är jag grymt glad för! :-)
Hoppas att den är lika bra som den verkar vara nu, har sett trailen, och den är super!





By the way, jag väntar på post, varför ska det alltid ta så lång tid när det är något som man verkligen vill? Detta är ett mysterium för mig... Snälla posten skynda på innan jag blir tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0