Onsdag, nej jag menar tisdag!

Idag har jag gått omkring och trott att det är onsdag hela dagen, ett under att jag har lyckats ta mig både till doktorn och jobbet i rätt tid! Nästan så att jag är lite stolt över mig själv. Om man nu kan vara det när man är så förvirrad som jag är. ;-)

I alla fall lyckades jag stiga upp imorse och göra mig iordning för att besöka farbror doktorn som inte alls var en farbror utan en snäll kvinna. Hon tog sig en titt i mina öron och kunde konstatera att jag har vätska i båda öronen som ligger och trycker på mina trumhinnor. Där utav att jag hör som en kratta för tillfället. Hon trodde dock att det skulle fixa sig av sig självt. Så nu håller vi tummarna! :-)

Efter besöket hos doktorn åkte jag hhem och fikade med min lillasyster som är sjuk innan jag åkte till jobbet :-)
Så här rolig och intressant har min dag varit!

Hade tänkt ta natten nu, men det ser ut att bli äventyr istället? :P

Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter läskigt..

2010-05-19 @ 20:52:11
URL: http://mammasnovalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0