Redan söndag

Snart har även denna vecka gått mot sitt slut. Skönt tycker jag som har legat sjuk större delen av veckan och nu börjar bli frisk och med det blir det också nya tag.

Min helg fortsätter två dagar till, som ska spenderas väl (förhoppningsvis med sol) ska leta studentpresent till min lillasyster som fortfarande inte har önskat sig något. Detta kommer med andra ord bli en utmaning, men det kan ju vara kul det med. ;-)

På onsdag ska jag till studievägsledaren för att prata om hur min framtid som student ska se ut. Jag håller tummarna för att kunna börja plugga nu i augusti.
Håll tummarna för mig, kära ni! :-)

Dagen ska spenderas till stor del med näsan i boken blandat med några avsnitt av Desperate Housewives och minst en kortpromenad!

Vad ska ni göra? :-)


Kommentarer
Postat av: Corny

håller tummarna

2010-05-09 @ 13:28:59
Postat av: Lollo

Tack :-)

2010-05-09 @ 17:09:53
URL: http://lolloaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0