Shampokaka

Jag har sedan ett och ett halvt år tillbaka haft stora problem med fett hår.
För många kanske det inte låter som ett problem men det är jättejobbigt med fett hår, man känner sig inte fräsh när håret ser smutsigt ut, inte ens när det är precis nytvättat ser det rent ut. Jag och många med mig har detta problemet.

Sedan början på förra året har jag testat alla shampon jag har kommit över som skulle kunna hjälpa mot  fett hår. (Om ni inte tror mig, fråga mina vänner som har öppnat min gaderob och sett vad den består av.) Jag har till och med varit så desperat att jag har försökt med Yes diskmedel (det ska ju vara fettlösande) och att inte tvätta håret alls.

Med tanke på att jag bleker mitt hår så är det mycket konstigt att det är så fett, när blekmedlet offtast torkar ut håret extremt mycket. Men inte mitt..

Men så i måndags när jag var i Stockholm så gick vi in i en av Emelies favoritbutiker Lush och väl där inne hittar jag en shampokaka  som är bra just mot fett hår, och desperat som jag är var jag ju tvungen att köpa en fär att se om den skulle fungera på mitt hår.

Och nu har jag använt den tre gånger och jag kan redan se stor skillnad på mitt hår! Detta är en mirakelkaka!
Därför vill jag nu tipsa er alla om Lush som inte bara har shampo för fett hår utan massor av roliga produkter, krämer och badsaker. Klicka här för att ta er in på deras hemsida: www.lush.se . 


Denna lilla shampokaka har gjort underverk med mitt hår! :-) 


Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej, jag skulle behöva hjälp med en grej. Det har med kärlek att göra. Klicka bara in på min blogg så ser ni problemet. Skulle vara tacksam för svar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0