Stockholm

Igår var jag Emelie och Annie i stora staden Stockholm för shopping och massage! :-)
Jag vet det låter grymt puckat att åka över 35 mil för att få massage, men det skulle bli lite av en överraskning samtidigt som vi fick åka på en rolig utflykt.

Vi började dagen mycket tidigt, steg upp klockan fyra för hinna vakna till liv inna jag skulle hämta upp Annie strax efter fem så vi kunde åka in till Jönköping och byta till Emelie och Daniels bil.

Anledningen till att vi fick idén var att Daniel skulle upp på möte med sin handledare så vi tyckte att vi kunde följa med och det fick vi ju också, så efter ett par timmar och en lång kö in till storstaden var vi äntligen framme och kunde börja dagen med en fika/brunch.

Efter det började vi gå i affärer, och vi hade ju turen som hade Emelie med oss för hon hittar grymt bra i Stockholms alla butiker. Så hon fick bli dagens guide. :-) klockan halv två var det dags för mig och Annie att gå på massage och det var superskönt! Emelie hade inte tid förän klockan 3 så när hon hade sin behandling passade vi på att sitta i solen en stund och bara njuta!

När Eme var klar gick vi till en sushibar och åt sushi (förvånande?) sen sprang vi vidare i lite fler butiker fram till klockan sju, då skulle vi gå till T-centralen men blev distraherade av en filminspelning på Sergels torg, spännande tyckte vi och stannade till en stund! ;-)

Sen bar det av hemåt kära Jönköping igen efter en mycket bra dag i huvudstaden! Tack tjejer! :-D 




Idag har jag fått glädjande besked i form av ett långtidsvikariat på mitt jobb, det känns underbart! Är grymt glad för min egen skull idag, och även för Niklas som även han har fått jobb! :-D
GRATTIS TILL OSS!! :-D



Jag och Niklas i Taizé.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är jättebra här :D

2010-05-04 @ 22:14:52
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0