TV, fika, skor, jobb

Är hemma från jobbet igen, skönt! Är helt slut i kroppen idag... Orkar inte göra något just nu, blir en TV-kväll som vanligt, har nu gått över på säsong tre av 'Desperate Housewives' I like it!

I eftermiddags mötte jag upp syster på A6 för kolla runt lite, samt lämna tillbaka ett par skor som inte passade lillebror. Efter det bjöd sis på fika. :-) När vi hade fikat klart begav vi oss mot stan för att kolla i lite fler butiker, jag hittade massor av snygga toppar, så på torsdag när jag har fått min lön bär det av in igen.

Lämnade in två par skor hos skomakaren, ett par för omklackning och ett par som skulle göras lite ändringar på så att jag kan börja använda dem ett och ett halvt år efter inköp, så snabb är jag! Tänkte att jag skulle hinna gå in dem innan syrrans student den elfte. ;-) Tror ni att jag kommer lyckas?

Imorgon blir det BIO, äntligen! Som jag har väntat och längtat efter att få se smygpremiären av 'Sex and the city 2'!! Det kommer att bli grymt! :-)


Och nu, det dagliga tjötet om skitföretaget http://www.stylebystars.com/ jag har fortfarande inte fått något svar ifrån dem, inte heller några pengar eller en ursäkt... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0