Valborg

Igår var det ju som ni redan vet Valborg, och som ni också redan vet så skulle jag följa med syrran och company till Sigges Loge för att dansa till Blenders.

På vägen dit taggades det med Blenders i bilen och alla utom jag sjöng med för jag kunde inte texterna. ;-)
Lite illa kanske? Förra gången de var där och dansade körde de på ett rådjur, så denna gången höll alla ögonen öppna utmed vägen för att undvika en ny viltolycka, och vi hade tur för vi såg inte ett enda djur om man bortser från en liten vit skogsmus. Och den klarade sig otroligt nog trots att den sprang över vägen precis framför oss!

Väl framme fick vi köa en stund innan vi kunde komma in på logen där det var kallt som i graven så att säga.
Väl inne fick vi fortsätta att vänta en halvtimme innan bandet började spela upp till dans, men sen var vi igång!
Där fanns både dansgolv med liveband, rocka billy-golv och ett discogolv med den senaste musiken. ;-)

Så det var en salig blandning av folk kan man lugnt säga! Ha ha.
Trångt i baren, då de var underbemannade tyvärr, men tur att man inte skulle hänga där hela kvällen, värre var det at ta sig ut då det stängde, men men med lite vilja klarar man allt, tur att Lina hämtade ut mina saker med!
Vi åkte hemåt i hyffsat lugn takt och var hemma runt halv 4 i morse, alla var nog ganska slut i både kropp och hjärna vid det laget!

Sammanfattat:
Det blev en mycket lyckad kväll med trevligt sällskap. :-)
Tack för en trevlig kväll till Er! :-)


Kommentarer
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 23:20:05
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Madicken

Tack för din röst ;)

Är allt bra uidag då? :D

2010-05-04 @ 21:49:40
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0