VARNING för stylebystars.se!!!!

Förlåt mig för alla dessa klagoinlägg men jag är så grymt förbannad så jag bara måste få ur mig mina agretioner! Jag håller på att bli tokig på www.stylebystars.se och om de inte gör något åt problemet snart tänker jag gå vidare till konsumentombudsmannen för att få hjälp.

Jag tänker inte ge mig förän jag har fått tillbaka varenda liten krona samt en ursäkt! För jag vet att jag har rätt. Och så som de behandlar sina kunder är fel!

Har ni några andra förslag på hur jag kan gå vidare i denna fråga? Än så länge har allt skett via mail, jag har försökt med artiga mail, påminnelser och arga mail. Inget fungerar!

Kommentarer
Postat av: Torkel

Min styvdotter beställde en studentklänning 3 månader innan studenten. De levererade efter studentdagen, dagen innan den kom fick vi en påminnelse att betala varan fast den inte kommit. Klänningen var förövrigt trasig när den väl kom. Vi försökte ringa, maila för att häva köpet men deras kundtjänst verkar ju inte existera. Vi skickade tillbaka detta skräp i retur och skrev och mailade att vi hävde köpet. Nu har vi fått inkassokrav på klänningen...vilken är betald nu. Så nu blir det väl en rättslig sak för att få tillbaka pengarna från detta kriminella företag.

2010-07-01 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0