Varning: Klagoinlägg!

Jag är sjukt förbannad på http://www.stylebystars.com/!!!!
Jag brukar aldrig beställa kläder via internet eller postorder men för en gångs skull hittade jag en klänning värt ett undantag... trodde jag!



Denna klänning beställde jag den 16e mars och fick hem den den 26e mars. Men när jag öppnade paketet visade det sig att klänningens beskrivning inte var korrekt, färgen på klänningen stämde inte, och den var tvåfärgad! Med andra ord inte alls som jag hade tänkt mig.

Så jag skickade tillbaka klänningen till stylebystars.com vilket inte var helt lätt att göra då det inte fanns någon retursedel. Så jag åkte ner till ICA för att skicka den med posten (för att vara på den säkra sidan). Man kan då välja att skicka den med rekomenderad post eller vanlig, rek-post är lite säkrare då det går att följa paketet hela vägen fram, samt att företaget måste lösa ut paketet, men det skulle kosta nästan lika mycket som klänningen hade gjort från början så skickade jag den med vanlig post.

Samma dag mailade jag stylebystars.com och berättade att jag hade skickat tillbaka klänningen och bad dem att maila mig när den hade dykt upp. (Ganska puckat gjort i och för sig.)

En vecka senare mailade jag igen och bad dem höra av sig om klänningen hade dykt upp och dagen efter fick jag en bekräftelse på att de hade fått tillbaka klänningen (13e april). Så då tänkte jag inte så mycket på det.

Men så en dag skulle jag gå in och kolla upp lite saker på mitt konto och tänkte att jag då samtidigt kunde kolla om pengarna för klänningen hade kommit in, men de hade inte dykt upp, så jag mailade igen och frågade om det hade blivit något misstag och de svarade den 5e maj att pengarna skulle komma in inom 3-5 dagar.

Nu är det den 16e maj två MÅNADER efter att jag beställde klänningen och jag har fortfarande inte sett till mina pengar! Katastrof tycker jag!!!! Jag bryr mig igentligen inte om pengarna då det "bara" rör sig om 299:00 kr men nu har det blivit en principsak då man ska kunna lita på ett så pass stort företag.

Men detta var både första och sista gången jag beställer något ifrån dem!!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Mycket dåligt! Jag beställde också från internet nyligen, och fick en helt annan keps än vad bilden visare, men jag hade turen att det låg en retursedel i kartongen, och förklaring exakt hur jag skulle göra. Så ett riktigt pissigt företag verkar stylebars va =/

2010-05-16 @ 23:38:02
Postat av: Lollo

Usch det är ju så tråkigt när det blir fel :(

verkligen ett skitföretag!

2010-05-17 @ 18:58:36
URL: http://lolloaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0