Söndagen den 3:e oktober

Hjälp! Vi är redan inne i oktober! Jag tycker att det känns som maj, fast med lite konstigt väder.. Nu har vinterstövlarna och höstkappan åkt fram, de används flitigt kan jag lova. Även massa ljus är tända här hemma större delen av dagen för att lätta upp stämningen i det mörka höstrusket.

Några dagar sedan jag skrev nu igen. Jag är ledsen att det blir så dålig uppdatering nu igen när jag precis hade kommit igång på nytt. Men det har varit mycket denna veckan, både mycket jobb och mycket plugg och där emellan har jag tryckt in träning, nya naglar och socialt umgänge. Det har varit tufft och intensivt men så värt det!
Fick glada nyheter igår, men de delar jag inte med mig av ännu, ni får hålla ut ett litet tag till men nu är det nära. :)

Vad har ni gjort denna veckan? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0