Torsdagen den 21 oktober

Hej hopp alla goa och glada! Nu har jag varit på A6 och IKEA med X och hans mamma samt min lille bror. Lika trevligt som alltid trots att X var aningen drogad. Han har varit på ryhov för att operera bort en tand, så han vart helt borta efter all bedövning. Vi andra fick oss ett gott skratt.

Kollade lite kläder på A6 och jag vill ha allt. Men det funkar inte för denna månaden har jag haft mina spenderarbyxor på mig... Har varit helt galen denna månaden, så mycket som jag har shoppat för denna månaden har jag aldrig shoppat för tidigare. Och det ska jag inte göra om!

Har lagt upp en budget för kommande månad nu och den ska jag fanimej hålla! Håll tummarna för mig och ge mig en spark i baken är ni snälla, det kommer jag att behöva!

Funderar på om jag skulle ta mig i kragen och sätta mig att plugga en stund, men jag är inte alls på hugget.. Men det är ju nödvändigt ont. Det får vänta några minuter till sen ska jag sätta mig i alla fall 45 minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0