Allt

Påbörjade ett långt inlägg igår, men tyvärr fullföljde jag det inte då det kom andra saker emellan.
Dansen gick faktiskt riktigt bra igår, skönt att ha en "danspartner" nu i alla fall, trots att vi bara fick dansa 2 gånger igår. ;)

Mycket nytt folk i gruppen, vilket jag tycker är superkul! Några riktiga klipp. :)

Väl hemma satt jag och chattade en lång stund med en gammal kompis som jag inte snackat med på ett bra tag men som alltid har betytt extremt mycket för mig, både roliga och tråkiga nyheter. Men, men livet förändras så är det ibland till det bättre och ibland inte, men nu ska kontakten tas upp på riktigt i alla fall! :)

Idag har jag bokat resa till Sharm el Sheikh i Egypten en vecka i januari, kan knappt vänta! Vill åka nu! Nu! NU!
Men vem vet, det kanske blir en sista minuten innan dess. ;)

Har pluggat en hel del idag, dock körde jag fast på en fråga som var konstig, så har mailat efter hjälp, så får väl fortsätta med en annan fråga tills vidare. ;)

Ikväll ska jag följa med syrran och Martin och kolla på hus/stuga. :) Hoppas det är något att ha. :)

Vad har ni gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0