Bokningar

Har precis bokat BIO-biljetter till dubbla visningar med Jonna på lördag ska bli riktigt soft! Det var så länge sedan nu! (IGEN!) Men innan BIO-besöken ska vi testa nya fiket vid munksjön, och det tycker jag ska bli spännande! Hoppas och håller tummarna för fint väder så man kan sitta ute på bryggan och fika, det skulle vara så myspys! :)

Har även kollat på semesterresor med familjen, som det ser ut nu så bär det av till Egypten i januari/februari någon gång istället för Thailand, det blir inte alltid som man har tänkt sig, men det blir bra ändå. :)

Längtar verkligen efter semester nu! Tror att jag ska ta ledigt snart och bara vara, för min egen skull. Har ju som ni redan vet(?) jobbat hela sommaren plus pluggat och nu börjar det sätta sina spår kan man väl säga utan att ta i. Semester är precis det jag behöver! Jag ska nog sätta mig ner snart och kolla över hur jag jobbar och när det passar bäst att ta ledigt samt någon aktivitet.

Kom gärna med förslag! :D



Hit går eventuellt kommande resa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0