:)

En underbar dag idag! Steg upp tidigt för att fixa iordning alla mina saker, sen åkte jag till Borås för att träffa en gammal vän som jag inte träffat på ett bra tag. Och det var så jävla skönt att få träffa honom igen! Trots att det var cirka två år sedan sist så kändes det som igår, det är det bästa med honom. Oavsett hur lång tid det tar emellan gångerna vi ses så känns det aldrig konstigt mellan oss.

Det var mycket skönt att få prata av sig och höra om allt som har hänt i hans liv också. Tack för en fantastisk dag, nu måste vi bara hålla vårt löfte om att bli bättre på att ses. :)

Efter min tripp till Borås åkte jag direkt till jobbet och det är där jag är nu. Jag har nattjouren inatt, och direkt efter att jag har slutat imorgon bär det av att hämta Jonna och sen ska våra nya liv börja med träningskort och träning på Atlantis spa. Det känns så jävla bra!

Denna veckan blir det träning på atlantis två gånger och dans två gånger, jag är på rätt väg mot mitt nya liv! Äntligen! Efter så mycket snack blir det äntligen av. :)

Önska mig lycka till. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0