:)

Jobbat dag idag, det är jag inte van vid, och det känns verkligen i huvudet, är helt slut! Tur att det inte är så ofta, bara 5ggr på 10 veckor tror jag. Har fortfarande inte lärt mig mitt schema.

Ikväll är det buggkurs igen steg 2 idag med Calle, så jäkla roligt! :) Ska dock bli spännande att se hur det går idag för jag har världens träningsvärk i mina ben! Aj, aj, aj. Men imorgon ska jag på det igen, här ska inte ges upp! Kommer nog dock inte kunna röra mig efter det, men så får det bli. Detta känns bra! Och om några veckor när man har börjat komma in i det lite mer så ska en kompis hjälpa mig med lite personlig träning och försöka lägga upp ett bättre träningsschema och lite hjälp med kosttillskott. Det ska bli så bra!

Det ända jag har glömt nu är att ta mina mått så det ska jag försöka göra ikväll eller imorgon bitti innan träning, annars är det ju ingen vits med det om jag inte kan se skillnaden.

Imorgon ska vi också belöna oss själva för allt slit med en härlig stund i relaxen efter att vi svettats färdigt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0