Kalas

Kom hem från "Farmors" 80-årskalas för cirka en timme sedan. Nu är jag så mätt att jag snart spricker!
Först var det kött, potatis, sås och massa grönsaker, sen blev det efterrätt i form av hemmagjord ostkaka med grädde och sylt eller/och chokladpudding med grädde.

Som om detta inte skulle vara nog serverades det också tårta och kaffe, inte bara en tårta utan FYRA olika tårtor, så jag var ju självklart tvungen att smaka på alla fyra.. Gottegris som jag är! Så nu kan jag inte röra mig alls typ. Spricker nog vilken sekund som helst. Ja jisses! Min släkt är då inte normal...

På tisdag ska jag och Jonna börja träna tillsammans för att ge varandra en spark i baken att komma igång på riktigt. Det känns riktigt bra! Hoppas på att kunna få in i alla fall två pass i veckan plus buggen. :)

Nu ska jag kolla ett avsnitt L-word. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0