Lördag

Igår var en helt fantastisk dag! Började tidigt klockan kvart över åtta med att äta frukost med nästan hela familjen, tror inte det har hänt på ett halvår i alla fall, så det var myspys! :)

Efter det blev det en sväng på torget och stan med lilla mamma, inte heller det var igår, så det uppskattade jag något fruktansvärt, skönt att bara få ta det soft och snacka med lilla mamma ibland. :)

Efter våran shopping-mys-runda åkte vi hem en sväng och käkade sen gick mina föräldrar ut på svampjakt i skogen jag tog en powernap inför eftermiddagens äventyr. :)

Klockan fyra var jag åter inne i stan för lördagsdejt med underbara Jonna! Vi skulle börja med en fika på nya fiket vid Munksjön, men tyvärr stängde det när vi kom så vi gick till Waynes istället och satt i solen en bra stund. :) Efter fikan gick vi ner till Hamnkanalen och solade ett tag innan vi hämtade upp min bil och åkte bort till filmstaden för att hämta ut biljetterna. Sen var det dax för första filmen ut, en actionrulle vid namn The Expendables. Filmen var superbra, men tror att jag och Jonna missuppfattade att det inte var en komedi för vi satt och skrattade oss igenom hela filmen. ;)

Sen blev det en tur till Max hamburgerrestaurang för lite snabbkäk innan nästa film skulle börja, jag käkade hamburgare och Jonna glass. :)

Väl tillbaka på filmstaden såg vi den andra filmen Grown Ups som jag hade sett tidigare vilket var tur för mig för brevid Jonna hamnar en kille med det löjligaste roligaste skrattet jag någonsinn har hört så större delen av filmen satt jag och skrattade åt denna stackars killes skratt. xD

Tack Jonna för en helt underbar dag! Det var precis vad jag behövde! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0