Lördagen den 25e september

Fullt ös medvetslös! Så ser min helg ut. Igår gick jag av klockan 9 på morgonen åkte direkt och hämtade upp Jonna och sedan vidare till atlantis där vi körde ett pass med core på boll. (Detta kan jag meddela känns i mina övre magmuskler idag, speciellt när jag skrattar.)

Direkt från atlantis ner på stan käkade en hamburgare med Jonna innan morsa dök upp och vi gick för att kolla ut ett andra par glasögon till henne. Detta var inte det lättaste då det finns hur mycket snygga glasögon som helst. Men efter många om och men hittade vi det perfekta paret. Sen kollade vi lite i butiker innan jag skyndade mig hem för att ladda min mobil 10 minuter för att åka tillbaka in till stan eller denna gången A6 för att träffa en gammal kompis och hans kompis. Det var supertrevligt!

Sen hem och fixa, funderade på att spela poker men halvdeckade i soffan innan syrran ringde efter fylletaxi, sen i säng, hann dock inte ens somna innan nästa person ringde och ville hem.

Idag tänkte jag sova ut, men vaknade av första smset klockan halv 9, lyckades somna om en timme innan nästa sms väckte mig igen så då steg jag upp och följde med syrran för att titta på klinkers till källarbadrummet. Vi hittade ett superfint som vi köpte, så nu väntar vi med spänning på att pappa ska börja tömma badrummet så jag kan måla innan han ska byta golv, det kommer bli superfint. Vi tog en kort sväng in till stan och kollade in nya H&M jag fyndade massor.

Hem käkat, förberett mat åt familjen som ska ha lördagsmys snart ska jag vila 1 timme innan jag byter kläder och åker och dansar med trevliga vänner. :)

Imorgon ska jag plugga större delen av dagen. Sen blir det dans igen.

Vad hittar ni på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0