Lycklig.

Ännu en bra dag, känns verkligen som om jag är på rätt spår igen. :)
Slutade klockan nio i morse och efter det hämtade jag upp Jonna, och vi åkte som planerat till Atlantis Spa och skaffade oss träningskort. Efter det tränade vi och körde igenom hela kroppen på cirka en timme och 40 minuter, kanske något längre, efter det blev det en långdusch! Så skönt var det! Nästa pass blir på torsdag morgon och efter det ska vi passa på att relaxa som en liten lyxbelöning. ;)

Sen tog vi en mycket snabb tur på A6 då jag var tvungen att köpa blommor och hänglås, samt en smoothie. Jag kan inte gå på A6 utan en smoothie, de är så jävla goda! Efter det hem och äta sen sov jag en timme då jag har sovit dåligt på jobbet, efter det har jag suttit och pluggat. Känns som om jag har kommit en liten bit idag, jag har forskat om Genteknik, vilket är mycket intressant, men svårt att välja ut rätt fakta om. Men det löser sig alltid. :)

Nu ska jag snart äta sen blir det lite mer plugg, tv och sen natten för imorgon är det ännu en tidig uppgång då jag jobbar dag. Hoppas även på några sms/ett samtal från en speciell person, tänker på dig! :)



Bilden har jag tagit på Kreta när jag gjorde min praktik där, den symboliserar Lycka för mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0