September

Efter en lååång natt utan sömn på jobbet, ett P-möte som drog ut på tiden och en och annan motgång så satte jag mig i bilen för att åka hem, var dock mer en trafikfara idag, knappt att jag orkade köra de 15 minuterna hem på grund av trötthet. Väl hemma åt jag och sen deckade jag. Så gick det med det pluggandet!

Är fortfarande mer död än levande och tror att jag kommer att somna tidigt ikväll! Imorgon blir det en heldag med pluggande, vill bli färdig nu, nu, NU! Så jag kan få gå vidare till nästa kurs. Det ska bli spännande att se vilken det blir. :-)


Just nu snurrar allt i min hjärna bara runt, runt, runt det är helt omöjligt att få stopp på den! Jag orkar inte med den nu, hade varit skönt med en on/off-knapp ibland så man bara kunde få sitta 10 minuter i fred och koppla av. Men icke! Har du några bra förslag på alternativ till on/off-knappen hojta gärna till, är i STORT behov av förslag!

Ber på förhand om ursäkt för inte allt för intressanta inlägg. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0