Söndagen den 19e september

Dålig uppdatering under helgen, detta beror på att jag har spenderat större delen av den på jobbet. Helgen har gått riktigt fort nu återstår bara två punkter till denna helg: rösta i valet och bugga. :)

Jag har velat fram och tillbaka nu i fråga om valet i flera veckor, men nu tror jag faktiskt att jag har bestämt mig för hur jag ska göra. Det känns okej nu, men inte bra förän det är över. Det ska bli spännande att se vilka som vinner ikväll och om Sverigedemokraterna tar sig in eller inte. Mycket som står på spel, så ut och rösta!

På tisdag ska jag ut på äventyr igen och det är underbart! :) Bara älskar att umgås med dig. :)

Hur har ni spenderat denna helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0