Söndagen den 26e september

Så går ännu en skön helg mot sitt slut. Idag tog jag en välförtjänt sovmorgon. Vaknade till vid 10 och tänkte att jag bara skulle dra mig en liten stund till, men tydligen somnade jag om för pappa kom in och väckte mig strax innan 1 och sa att det var mat. Det var både skönt och välbehövligt.

Gårdagskvällen var jätterolig och vi började med förfest hos Frida innan vi promenerade upp till Folkets Park i Huskvarna. Där var det massor av människor och extremt varmt, jag har aldrig tidigare svettats så mycket som jag gjorde igår! Det var smått hemskt!

Banden var toppen och draget var det absolut inget fel på. Ikväll var det danskurs igen, denna gången ettan i Norrahammar, det konstiga är att jag tycker att ettan här i Norrahammar är svårare än tvåan i Jönköping och då är det inte turerna jag talar om, för det går betydligt snabbare framåt i JKPG.

Jag tror snarare att det har med kursledarna att göra, de är totalt olika och det är inget fel i det, absolut inte. Men nu är jag van vid ett sätt att lära mig på och nu ska jag lära mig samma saker men på ett helt annat sätt och det är tufft.

Nu har jag pluggat en och en halv timme, huvudet är för tillfället överfullt och jag tar paus till imorgon bitti.
Nu några sms med den underbara och sen film av något slag. :)

God natt gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0