Tisdagen den 28e september

Blev lite ändrade planer igår därför jag inte bloggade. Steg upp tidigt åkte och handlade, käkade, lagade mat och sen iväg och städa och tvätta bilen innan jag började jobba. Efter jobbet blev det en härlig promenad med Nellie, tack gumman!

Idag har jag varit ute på vägarna igen, mycket farande och flängande på sista tiden, men det är det värt!
Det har varit en trevlig och mysig dag i trevligt sällskap och god mat.
På vägen hem ensam i bilen på skogsvägar i underbart höstväder med sol. Alla dessa vackra färger och känslan av frihet gör mig så lycklig! Kunde inte ha blivit ett bättre avslut på dagen.

Ikväll har jag pluggat och nu ska jag tvätta mig innan jag ska hoppa i sängen, ljusen är tända, nu avslappning med film sen sova imorgon ska jag upp tidigt sen ska jag fixa naglarna. :)

God natt kära vänner :)


Höstbild från 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0