Torsdagen den 16e september

Dagen började ganska tidigt eller extremt tidigt enligt mig, klockan halv nio då jag hoppade ur sängen och packade mina träningsgrejer för att en stund senare dra in till stan för att möta upp Jonna och träna. Även idag blev det ett gympass på cirka en och en halv timme, sen belönade vi oss med den efterlängtade relaxen. Och det var så jävla skönt! :)

Efter träning och relax gick jag för att hämta min lilla bil som stod en bra bit bort idag då det verkligen är ont om långtidsparkeringar på väster. Det första jag ser när jag kommer in på området där min bil står är en P-lisa och jag känner på mig att även jag är en av de som har fått böter, och självklart var fallet så. 400 kronor fattigare för att det är dåligt skyltat och ont om parkeringsplatser med längre tid än en timme... Suck! När ska Jönköping bli bättre på det här med parkeringar? Istället för att ta bort den ena långtidsparkeringen efter den andra borde vi istället bygga/göra fler. Men icke! Ja, ja det är bara att betala och se glad ut.

Åkte hem betalde räkningen, käkade, kollade internet, vilade en stund och sen gav jag mig ut i regnet för en kort promenad till brevlådan, postade ett kuvert med filmer till LOVEFILM och hoppas att det snart dyker upp nya roliga filmer i brevlådan.

Satte mig sen att plugga ett par timmar innan mamma kom hem, och då frågade jag om hon ville gå på BIO för vi har snackat om att gå på "Bröderna Karlsson" sen innan den kom ut och efter lite övertalning från min sida så bestämde vi att vi skulle gå, ringde även mormor som också var på hugget. :)

Nu ska jag snart lägga mig och kolla på film. Imorgon är det jobb igen.

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0