Torsdagen den 23e september

Tillbaka till verkligheten igen. Med andra ord är jag hemma igen, dags att plugga och jobba efter två dagars uppehåll. Nu känns det som om jag verkligen kommer framåt med pluggandet, kanske beror det på att jag har börjat renskriva det jag har gjort? I vilket fall blir jag mer manad att plugga nu när det närmar sig slutet på just denna kurs, jag vill gå vidare till nästa.

Har som sagt varit bortrest två dagar och umgåtts med en helt underbar person och dennes familj. :)
Det var precis vad jag behövde just nu. Jag känner mig glad och lycklig men har fått lite mer att tänka på, men jag tror faktiskt inte att det blir några problem. Inte på det stora hela i alla fall.

Nästan direkt efter att jag kom hem igår så mötte jag upp Carl för lite dans på kulturhuset, dock gick det inte superbra för mig igår, men det var kul som alltid annars. På lördag blir det ännu mer dans denna gången i Folkets Park i Huskvarna, kom gärna dit! Denna gången är det tre band som spelar och det blir nonstop-dans! Hoppas de är lika bra som vanligt.



Jag tänker på dig, önskar dock att Du någon gång skulle vilja höra av Dig. Vi är många som saknar Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0